maanantai 2. toukokuuta 2016

Sanoja kuvina

mikrokosmos

jos jumala on olemassa
se lepää nyt mun vierelläni
naisen muodon ottaneena
niin, tässä hetkessä
näytä mulle mikrokosmos
vie mut lähemmäksi sua

--

ja mä näen elämän
kerroksittain syntyvän





haudankaivaja

--

kahdeksan virhettä kuvassa, jolla myyt sieluasi
kymmenen virhettä luvassa, kun sä kerrot uskostasi
sä olet tähti, hyväntekijä, pyhä uudisraivaaja
mietin lähtisinkö sun mukaan, mä kyyninen haudankaivaja
kun kaikki on kaupan: suru, tuska ja kärsimys
minä kaivan haudan, jossa lepää epäilys 




Omat laulut - näyttely
Johanna Sipilä & Pekka Turunen
TikettiGalleria
2.4. - 2.5.2016

"Näyttelyssä on esillä Turusen valokuvia ja videoita sekä Sipilän maalauksia.  Molempien taiteilijoiden teoksia on aiemmin käytetty eri tavoin Ismo Alangon levynkansissa ja konserttien visuaalisina elementteinä."

Minä mattimyöhäinen tietysti viimeisenä päivänä liikkeellä...


Kankaalle vangittuja sanoja. Yllä muutama hätäisesti räpsäisty kuva. Johanna Sipilä on osuvasti tallentanut Alangon musiikin tunnelmia kankaalle.


Alla oleva Pekka Turusen valokuva on ihana. Jos nyt kysyttäisi "mitä sinulle kuuluu?", vastaisin tuota kuvaa näyttäen "hyvää".





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti